söndag 6 januari 2008

Partybroms och bakfylla.

Jag har hittat laddaren! Efter att ha letat i flera månader och nästan gett upp hoppet, så dök den oväntat upp av en slump idag. Och gissa var den befunnit sig? I PS VERKTYGSLÅDA! Frågan är hur den hamnade där?! För jag har absolut inget som helst intresse av Ps verktyg! Därför måste det vara han som är boven i dramat, även om han bestämt hävdar att han är oskyldig! Lite tråkigt är det dock att jag inte får dela ut någon hittelönskram till någon.

Gårdagens fest blev en trevlig tillställning. Men i det tillstånd jag befinner mig just nu, kan jag inte påstå att jag känner mig speciellt festlig. Och jag tror inte att andra tycker att jag är det heller. Jag är nog snarare otroligt tråkig. Och det märkligaste är väl ändå att jag själv valt att vara det! Att jag dessutom känner mig tjock, gammeldags bullmammig och osmidig som en valross höjer ju inte festlighetsfaktorn direkt. Tanken har slagit mig att jag kanske blir bjuden till sådana här kalas enbart av ren välgörenhet nu för tiden. För något roligare än partybroms är jag faktiskt inte. Men jag och Pär F (bilden) fick iallafall en mysig stund tillsammans.

Idag har jag haft ont i hela kroppen och befunnit mig i någon slags bakiskoma, trots att jag inte har druckit en droppe (vilket jag hoppas att ni inte är korkade nog att tro). Därför har det inte hänt mycket spännande i mitt liv. Har sett världskuppskidåkning på längden, bredden och tvären i 6 timmar. Det är väl konstigt hur roligt det är. Jag lessnar aldrig.
Imorgon jobbar jag 7-11. Sedan ska jag spendera resten av min dag i Björklinge hos Bella och Liam. SOM JAG LÄNGTAR.

Big girl, you are beautiful.

4 kommentarer:

Blogger Sandra Li sa...

Lena, du vet att du förgyller vår tillvaro. Med eller utan alkohol i kroppen, med eller utan bäbis i magen (med eller utan svart klädsel..hm) Jag hoppas att packet inte var alltför dryga! Själv är jag rätt nöjd faktiskt. Och Oskar åkte bara på två fläckar (som jag ganska kvickt rådde bot på med bubbelvatten och hushållspapper). Kärlek.

7 januari 2008 kl. 14:04  
Anonymous Anonym sa...

vilken söt mage du har fått puss mor

7 januari 2008 kl. 14:59  
Anonymous Anonym sa...

Tack för idag hjärtat.

7 januari 2008 kl. 19:37  
Blogger Sophia sa...

Du. Big eller inte. I love u.

7 januari 2008 kl. 21:49  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida