torsdag 13 december 2007

Ont ont ont.

Idag har jag för första gången haft så ont i magen att tårarna ofrivilligt började rinna och jag blev yr i skallen. Har legat i fosterställning i flera timmar och knappt vågat andas. Tillslut somnade jag av ren utmattning. Och när jag vaknade kändes det faktiskt bättre. Tack och lov tror jag att det är mina inre organ, typ magsäck som säger ifrån snarare än Umpen. För han verkar lika glad som vanligt. Och är han glad så är jag glad. Då får det göra hur ont som helst.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men fy gumman, det där lät inte alls bra. Men som du säger, bara Umpen mår bra, så mår du bra. Om det blir så fler gånher ska du nog ändå inte tveka att åka till någon barnmorska eller doktor, inte kul att "inte veta" vad det beror på kan jag tänka mig.
Fika till helgen blir bra.
Jag ska till Sthlm på lördag, men kanske en söndagsfika på någon nation? Pyss!

13 december 2007 kl. 21:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida