fredag 4 januari 2008

Har du sett min laddare?

Jag är riktigt frustrerad. Hur mycket jag än letar, så hittar jag inte kameraladdaren. Och NU om någonsin vill jag verkligen använda kameran. Jag behöver den. Hur ska jag annars kunna dokumentera allt som händer?! Jag har vänt upp och ned på hela lägenheten, men det är uppenbarligen inte tillräckligt. Någon där uppe vill att jag ska bryta ihop i tårar och börja gnaga på mina egna tår i ren frustration. Tänk om Umpen helt plötsligt får för sig att ploppa ut några veckor för tidigt, och så ligger jag där (eller sitter, eller halvstår, eller hur man nu gör) utan någon möjlighet att föreviga det jag antar är ett hyffsat speciellt ögonblick.
Så härmed gör jag en efterlysning:

Har du sett min kameraladdare, eller känner du någon som kan ha varit i kontakt med den; kontakta mig omgående! Du når mig enklast på mobil, mail eller via denna blogg. Person som lämnar uppgifter som leder till ett direkt upphittande belönas med hittelön i form av en kram, alternativt puss om denne har god andedräkt.

SIGNALEMENT:
Form och färg: Svart, relativt stor klump-laddare
Märke: Sony
Övriga kännetecken: Blå text laddarens ovansida

Idag har jag för övrigt jobbat 11-15:20, varit på väg att svimma ett antal gånger samt fikat med några av mina tjockiskompisar. Det sistnämnda var riktigt mysigt. Det börjar bli en bra vana nu, våra fikor. Nästa vecka börjar jag och två trevliga tjejer på yoga tillsammans också. Ska bli riktigt skoj!
Imorgon jobbar jag 12-16:30. Därefter ska jag fika och ha kvalitetstid med Sophia och sedan är det middag och fest hos Sandra. Kan bli riktigt kul. Eller riktigt jobbigt, beroende på HUR fulla alla utom jag planerar att bli.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tyvärr har jag inte sett röken av någon laddare, men hade nästan hoppats på att hitta den för att få ta del av hittelönen..hihi.
Jag åker ner till Uppsala imorrnkväll förhoppningsvis. Ska just titta efter sista minuten biljett har jag tänkt!
Har späckat schema fram till fredag, men slår en pling till dej i veckan!
Hoppas du hittar laddaren btw.
Puss söt!

6 januari 2008 kl. 18:10  
Anonymous Anonym sa...

Ja, det fick jag! Sova alltså :) Hoppas att du känner dig gladare nu, om inte annat kommer du att bli glad imorgon när du kommer hit, för här råder nämligen glädje-garanti! Liam är på ett strålande humör ikväll och struttar runt i morgonrock och skrattar och härjar. Ikväll hoppas vi på en middag i lugn och ro, hoppas. Älgkött är i marinad! Pussar

6 januari 2008 kl. 18:36  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida