söndag 12 oktober 2008

Vilken bad(d)are!




Gårdagen slutade lika bra som den börjat. Maxen, jag och Pappa P mös för fulla muggar. Men SOM jag har fuskat den här helgen. Hemgjord pizza. Mammas vaniljbullar. Vin. Choklad. Och en klick potatismos. Jisses.

Idag har familjen Bodén/Kihlén varit på Fyrishov och badat. OJOJOJ, vad Maxen tyckte det var roligt. Varmvattenbassängen var reserverad för småbarn, men vi var ensamma och hade hela rummet för oss själva! Maxen fullkomligt sprudlade där nere i plurret! Vilken hit! Väl hemma igen somnade han som en stock och låg däckad i en och en halv timme, vilket inte hör till vanligheterna. Nu har M och pappa P krupit ned i sängen igen och snusar i kapp under täcket.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ha haa jaa hon kan shoppa den tjejen :-D

Vilka härliga bilder på Max i badet :-)

12 oktober 2008 kl. 23:09  
Anonymous Anonym sa...

ohh vad mysigt ni hade det igår...fina bilder pa maxen, han har verkligen växt sen jag träffade honom sist. själv är jga mitt upp i tenta vecka, har lov nästa vecka tack å lov och sen kommer majjsan imorrn förhoppningsvis!!! sköt om er. puss pusss jojja

13 oktober 2008 kl. 13:36  
Blogger Teresa sa...

Max ser verkligen ut att trivas i vattnet! :)
Att jag börjar rotera innebär att jag kommer att jobba en dag i kassan, två i frukten, och en (och var fjärde helg) i charken per vecka. I stället för att bara jobba med att plocka korv. Men vi får väl se hur det går, om det blir bättre eller om jag ska börja fundera på karriärbyte. Det ligger dock långt i framtiden.

13 oktober 2008 kl. 19:34  
Anonymous Anonym sa...

Mysigt :)

16 oktober 2008 kl. 12:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida