torsdag 9 oktober 2008

Oväntat besök och deja vu.

Idag skulle jag egentligen ha provat ut nya arbetskläder på jobbet. Det gjorde jag inte. Jag och Maxen skulle även ha träffat mammagänget på Chagall. Det gjorde vi inte heller. Istället har Bella och Liam varit här och lekt med oss. Liam är så fantastiskt mysig. Jag tycker så mycket om dig lilleman. Och det gör Maxen också. Ingen roar honom såsom du.

Ikväll har jag varit på Luthagens och ätit middag med Sophia, vilket jag är väldigt väldigt väldigt glad över. Trevligt att fisken höll oss sällskap också. Like back in the good old days. Det var bara falafeln som fattades. Fasen, jag får sluta med den här GIskiten snart. När jag kom hem vid niotiden satt Max och tittade på actionfilm tillsammans med pappa P. Grabbigt värre.

Nu har M slocknat och jag ska krypa ned bredvid P i soffan med en stor mugg te.

1 kommentarer:

Blogger Sophia sa...

Tack för idag. Det var skitabra.

9 oktober 2008 kl. 22:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida