lördag 11 oktober 2008

Stackars lilleman.

Surheten har lagt sig. Åtminstone en stor del av den. Vem kan vara bitter när det är lördag? En ny dag. Nya möjligheter.

Inatt har jag oroat mig över Liam. Han har legat inne på akuten med ljumskbråck. Stackars stackars lilleman. Så ont han har haft. Bella ringde för en stund sedan och de är påväg hemmåt nu, men är fortfarande inskrivna och ska tillbaka på måndag för operation. Jag kan inte föreställa mig hur skrämmande det måste vara att utstå sådan smärta när man är så liten. Det skär i mitt hjärtat. I mitt tyckaomLiamhjärta och i mitt mammahjärta.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Nej men fy!!!
Stackars,stackars Liam :-(
Vad skönt att han ändå får operation nu så han slipper ha så där ont!!!
Usch vad jag lider med dom!!
Du kan väl hälsa så mycket att han ska krya på sig!!

12 oktober 2008 kl. 12:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida