torsdag 2 oktober 2008

Öronpillandets tid är förbi.

Jag har en osmickrande hobby. Jag gillar att pilla i öronen. Det är min stora last. Av vilja att behålla min egen värdighet borde jag inte dela med mig av denna information. Men jag gör det, i ett försök att sätta stopp för mitt ohyffs. Det har blivit en ond cirkel. Jag toppsar öronen för att de kliar. Ju mer jag toppsar, desto mer kliar de. Och jag måste toppsa lite till, och lite till. Tidigare har det till och med gått så lång att jag varit inne på sjukan flertalet gånger efter att ha kliat sönder mina hörselgångar med det ena problemet efter det andra som följd. Helt vansinnigt, jag vet. Och man bör egentligen inte stoppa något som är mindre än armbågen i örat. I know, I know.

Så varför slutar jag inte bara pilla kan man undra?! Nej, för att det helt enkelt är så förbannat skönt. Igår kväll när jag hade min dagliga pillningsstund började jag blöda. Toppsen blev alldeles röd. Och då insåg jag att nu måste det fan i mig få ett slut. Sagt och gjort. Jag har hållt mig borta från öronen hela dagen. Men jag vill lova att det är bra mycket svårare än vad det är att låta bli kolhydrater. Och det säger en hel del.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag kan trösta dig med att jag höll på sådär förut oxå, och i början när man slutat är det för jävligt. Men sen stabiliserar sig allt och man kan njuta av sin nya lastlösa värld! :)

Btw. Imorrn är det dags för mig att besöka förlossningen... Imorrn är det dags nämligen!

Jag vill även ses snart. Så du vet!
Puss!!!

3 oktober 2008 kl. 00:01  
Anonymous Anonym sa...

Hahaha..pilla i örat, vad rolig du är :)

Tack lena,jag är riktigt nöjd med den själv.
Var och tog en massa såna där bilder i början av året, blev riktigt nöjd faktiskt :)
Hur är allt med dig?
PUSS!

3 oktober 2008 kl. 13:07  
Anonymous Anonym sa...

Heje!
Jaa jag har skrivit ett svar,ett argt svar, men Fredrik tycker inte att vi ska sätta upp den, han tycker det e onödigt att vi ska bli osams med någon granne..men jag är grymt irriterad!!

Fy vad jobbigt med öronpillandet..jag är också lite så att så fort jag ser nå smuts i Ebbas öron(här är det även hennes öron som får stå ut med topsena) så är jag där med topsen illa kvickt,vet att man inte ska men jag kan inte låta bli...

Hoppas ni får en riktigt bra helg,själv ska jag få mysa lite med Julia i helgen :-D och även umgås med hennes föräldrar såklart då :-D
Kram,kram!

3 oktober 2008 kl. 14:09  
Blogger Teresa sa...

Tack Lena, det har jag så det känns ändå ganska okej. :)

3 oktober 2008 kl. 15:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida