lördag 11 oktober 2008

Ja, det går uppåt.

Den här dagen har ju varit ganska bra ändå. Hittills iallafall. Jag och Helena fann varandra i bitterheten och tog en runda till Gränby C idag. Vi har verkligen något gemensamt vi två; inget gör oss gladare än en lång GIlunch och shopping. Jag införskaffade en ny jacka som jag är fantastiskt nöjd över, men det var med stor beslutsångest jag stod och vägde för och nackdelar mot varandra i butiken. Efter att ha fått pappa Ps godkännande kändes det ändå helt ok. Jag behövde den. Verkligen. Men ojojoj, vad det sved i plånboken. Julia och Maxen är så bra vänner (eller älskare) som man bara kan bli.

Den här veckans flipp är att Max lärt sig att sitta utan stöd mest hela tiden. Jag är stolt. Han är stolt. Pappa P är stolt.


2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja tack vännen för en trevlig dag!
Visst känns livet lite mer uppåt av lite shopping...Kram på er

12 oktober 2008 kl. 08:48  
Blogger Lena sa...

Helena: Ja, synd bara att du och jag inte tjänar sisådär en mille var i månaden! :)

12 oktober 2008 kl. 16:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida