tisdag 7 oktober 2008

Köttbulle it is.


Dagen har innefattat höstmarknad på Vaksala torg, lunch med Helena, Pernilla och Annsofie samt GImatmuffinsbak.

Pappa P klagar ibland på min alltför ensidiga matlagning. Sallad, sallad, sallad. Quorn, quorn, quorn. Räkor, räkor, räkor. Typ. Igår var jag därför dum nog att fråga honom vad HAN vill ha för mat. "Om du får välja precis vad som helst". Svaret löd: "Hemrullade köttbullar, kokt potatis och hemgjord brunsås". Så nu jäklar ska jag visa honom att jag kan. Imorgon ska jag ställa mig och rulla köttbullar. Snacka om att han lär bli överraskad. HA.

3 kommentarer:

Blogger Teresa sa...

Jag var också på Vaksala torg. Hittade du nåt?

7 oktober 2008 kl. 19:50  
Blogger Teresa sa...

Nej, jag köpte ingenting. Syrran köpte sockar, dock. Och så var det ju perfekt väder så jag tycker det var ganska skönt att promenera omkring, även om det var trångt för vår (alltså Johannas) barnvagn också. :)

7 oktober 2008 kl. 22:12  
Anonymous Anonym sa...

lycka till med köttbullarna.. det kommer att bli kanon!!!Puss puss jojj

7 oktober 2008 kl. 22:33  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida