måndag 20 oktober 2008

Shoppingparadis och barnmatskalas!

Djungeltelegrafen har gått. Katrin "Zytto" Schulman har bett om ursäkt. Jag andas ut.

Thuns ja, vilket ställe. Mitt och Helenas minimekka. Jag fick kämpa hårt för att inte falla dit och shoppade faktiskt inte hälften så mycket som Helena, men hon är å andra sidan inte riktigt klok! Ha. En söt kofta till mig, brallor och body till Maxen, fryspåsar, mörk choklad och fem par strumpor till Liam var det som fick följa med mig hem. Roligt hade vi också, jag, Max, Helena och Julia.

Ikväll har jag och mina grabbar lagat storkok. Frysen är nu fullproppad med barnmat! Spagetti och köttfärssås + päron och mangopuré var det som stod på menyn för unge herr Kihlén. Så husliga vi är. Nu är jag dock trött efter allt pysslande och längtar efter att få krypa ned i soffan med en kopp kaffe och ta det piano.

Imorgon ska vi till Barnsjukhuset igen och sjukgymnastisera Maxens nacke.

6 kommentarer:

Blogger Sophia sa...

Ni är så duktiga lilla familjen! Själv har jag legat platt i soffan och snorat hela kvällen. J fick värma mat från igår och nu går jag och lägger mig innan 22. Hörs i veckan raring! Pouss!

20 oktober 2008 kl. 21:49  
Anonymous Anonym sa...

Oeh så ni har varit här i mina neighbourhoods och shoppat loss :-D
Thuns kan vara härligt...ibland..ibland hittar man inget alls :-) Men oftast är det mycket farligt att åka dit,dom har ju liksom allt under samma tak..
Ha haa jaa Helena hon spelar i en helt egen klass hon när det gäller shopping :-D
Mysig dag verkar ni ha haft iaf!!
Kram,kram!

20 oktober 2008 kl. 21:51  
Anonymous Anonym sa...

lycka till på barnsjukhuset imorgon, kommer att bli kanon!!!ladda upp ny bilder på dej å maxen om du har, sååå mysigt att se bilder!!!
puss puss jojja

20 oktober 2008 kl. 23:29  
Anonymous Anonym sa...

Men vilka påhopp :-o!!!!
Njaaa blev kanske lite väl mkt å dyrt men blev ju även lite julklappar! Skönt att va ute i god tid för ovanlighetens skull..


Hoppas det går bra idag! Kram kram

21 oktober 2008 kl. 09:06  
Anonymous Anonym sa...

fasen lena, jag önskar också att jag var sådär ambitiös och lagade massa mat och stoppade in i frysen, dock inte barnmat, men lunchlåda ! ;P
hoppas allt är bra!
kramar!

21 oktober 2008 kl. 15:38  
Blogger Lena sa...

Jojja: Hej hjärtat! Jag saknar dig, som vanligt. Men det vet du ju redan. Har skickat sms till dig! Får du dom? Ska lägga ut lite bilder senare idag, jag looovar.. Stackars människor som måste titta på Maxen hela tiden! PUSS :)

21 oktober 2008 kl. 15:48  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida