fredag 17 oktober 2008

BABABABA!

Har ett par kanondagar bakom oss (bortsett från tandläkarbesöket imorse då. Fy bubblan). Igår förmiddags mötte vi upp Bellabus i stan för att hjälpa henne att välja glasögon. Jag tycker att vi lyckades fantastiskt bra och Bella är nu två par vackra bågar rikare. Sedan åt vi lunch på Panini. Pernilla gjorde oss sällskap och efter ytterligare ett par timmar i stan begav vi oss hemåt. Vid 18tiden skjutsade pappa P mig och Maxen till Sophia där det bjöds på ickeGImiddag, hör och häpna. Gott var det. Och trevligt sällskap också för den delen!

Imorse var jag som sagt hos tandläkaren medan Maxen roade sig med farmor. Tydligen åt de croissanter också. När katten är borta dansar råttorna på bordet. Minsann. Sedan gick vi till Öppna förskolan där Max fick busa av sig. Hans favoritsysselsättning är för tillfället att sitta på arslet och upprepa "BABABABABABABABABABABA" miljoner gånger om. När kvällarna lider mot sitt slut, går vi alla runt och kommunicerar genom BABAspråket. Nu ligger vi i sängen jag, pappa P och Max och myser under täcket i väntan på Idol.
Här Mormor får du några bilder att titta på.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vart har du hittat den underbara turkosa dressen? älskar igelkottarna (om de nu är sånna på tröjan). Kram

17 oktober 2008 kl. 22:25  
Anonymous Anonym sa...

det var gulliga kort han är lik farfar puss å god natt på er mormor

17 oktober 2008 kl. 22:43  
Anonymous Anonym sa...

åh vilka underbara bilder! Vet du, vi måste knäppa kort på grabbarna när dom har lika dressar på sig. Det vore häftigt. Turkosaigelkottedressarna tänker jag på såklart. Jag är i skolan. Och jag är grymt less på en viss människa som det är otroligt synd om. Du förstår säkert vem!
Vi hörs senare älskling.

18 oktober 2008 kl. 09:21  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida