torsdag 23 oktober 2008

Morfar är snyggare än Sverker.



Igår var ICAs individuella rabatter på tapeten i Sverkers PLUS. De är tydligen integritetskränkande. Ja, herrejisses. Att det är ICAs medlemmar som propagerat för dessa rabatter spelar uppenbarligen mindre roll. Vem bryr sig, tänker ni. Jag tycker det är ohyggligt intressant, men jag är å andra sidan säkerligen arbetsskadad.

Besöket hos magläkaren igår gick bra! Maxen har fått lösande medicin. Toppen. När pappa P kom hem från jobbet begav vi oss till Barnens Hus för att köpa leksaker. Som lilla julafton för Maxen. Därefter kom morfar (som är i Uppsala och jobbar denna vecka) till GG på besök. Maxen tycker om morfar, det är tydligt det!

Idag har vi varit på föräldragrupp. Mycket trevligt! Vid tvåtiden hade vi tänkt gå på babycafé och sångstund, men Maxen som vanligtvis inte sover längre än 30 min åt gången, fick för sig att slumra hela 1 timme och 30 min i ett sträck. Toffelmamma hade inte hjärta att väcka honom, så nu håller vi oss hemma och ska strax se Top Model istället.

1 kommentarer:

Blogger Sandra Li sa...

Han har blivit sa stor redan. My Gosh. Kanske kan boka in en dejt redan nu, sa jag vet med sakerhet att jag far traffa er sa fort jag kommer hem...

24 oktober 2008 kl. 13:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida