tisdag 21 oktober 2008

ICA is the shit.


Idag är jag stolt över att vara ICAs medarbetare. Det har nämligen införts individuella rabatter. Jag får alltså rabatt på sådant jag handlar mycket av, dvs amningskupor, brie- och fetaost, sockerfri nyponsoppa, nötter och en hel del annat livsviktigt. Jag visste att ICA skulle vara först. Vilka annars? Dock önskar jag att det var JAG som kommit med den genialiska idén.

Besöket på Barnsjukhuset var ungefär som det brukar. En timmes böjande och bökande. Och sjukgymnasten sa som vanligt: "Ja, vissa barn behöver lite extra hjälp för att komma igång med utvecklingen!" Nähä, det menar du inte. Men Maxen gör framsteg. Det är bra. Även om han mest sitter där han sitter. Varför anstränga sig mer än vad som är nödvändigt?

Ikväll har vi hur som haver tränat knäställning. Stackarn blev så utmattad att han slocknade i min famn.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

stackars liten men o vad söt han är kram momma

21 oktober 2008 kl. 20:55  
Blogger Teresa sa...

De där rabatterna ställer dock till det för oss eftersom ingen vet vilka grejer som är på KSM-utskicken ... Eftersom alla får olika. Men om kunden har lappen med sig så är det lugnt!

22 oktober 2008 kl. 15:48  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida