fredag 24 oktober 2008

Fredagslunch + fredagsfikor X 2.

Idag har vi haft fullt ös jag och Maxen. Vid 12:30 träffade vi morfar i stan för att luncha med honom på Cupido. Bella kom och mötte upp oss där och när morfar begav sig tillbaka till jobbet (och därefter hemmåt mot norrland igen) gick jag, Bella och Max till stan för att hitta passande tentafestoutfit till B. Jisses, min favoritpingla är tokhet ikväll!

Vid 14:30 sa vi tack och hej till Bella och begav oss till Wayne's för fika med Åsa. Jättekul! Hurtiga Åsa gick till gymmet vid 15:45 och jag och M mötte upp Marlene. Efter lite apoteksshopping (Marlenes favoritsysselsättning) promenerade vi till Barista där vi drack kaffe och skvallrade vidare. 18:15 var jag och Maxen hemma på GG igen och pappa P tog emot oss med öppna armar. Nu är han ute och fixar sushi. Strax blir det alltså god mat och sist men inte minst ser jag fram emot fredagsmys med vin och Idol! Såklart.

Trevlig fredagskväll kära vänner, bekanta och obekanta!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida