torsdag 28 augusti 2008

Tack Ekströms.

Maxen är färdiggrötad och nynattad. Pappa P har precis anlänt från gymmet. Själv sitter jag och filosoferar på vad som vore godast, sushi eller en daimstrut? Den här GI-kosten gör mig tokig. Keso. Avokado. Broccoli. Makrill. Keso. Makrill. Fantasin har iallafall i min värld sina gränser. Aldrig tidigare har jag varit så glad över ett glas sockerfri nyponsoppa som idag. Endast 9,5 g kolhydrater. Jippi. Men jag tror att avsaknaden av kolhydrater börjar göra susen. Fattas bara annat med tanke på hur många gånger jag får skita varje dag.

Igår var en bra dag. Om än fullspäckad. Hade en trevlig stund med mina kaffelattemorsor, innan jag träffade Sandra (som för övrigt fyller år idag. GRATTIS. igen.) och fick skvallra/skratta av mig lite. Du är bra du, Sandra Li (jag har funderat och jag tror att det räcker med att du använt den förra tre gånger. Eller två. Bra va?).


Idag hade vi egentligen inte tänkt göra ett smack jag och Macken. Men när Bella meddelade att hon var i stan kunde vi ju inte tacka nej till en shoppingrunda. Eller jag kunde, men Maxen tjatade och tjatade och tillslut fick jag ge med mig. Han är bra fäst vid dig. Det är tydligt det.

Imorgon ska vi promenixa med AnnSofie och därefter kontrollera Ms prickar på BVC. Jag tycker de har blivit färre. Hoppas sköterskan tycker det också.
Nu ska jag avnjuta min nyponsoppa i lugn och ro. HA.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

det håller jag med om men den ska vara hem kokad med lite socker i botten puss å kram mormor

28 augusti 2008 kl. 22:05  
Anonymous Anonym sa...

Tack så mycket :-) Men Helena hade visst gjort dom klart redan idag så jag ska bara hjälpa till med dukningen i morgon :-)

28 augusti 2008 kl. 22:21  
Anonymous Anonym sa...

Och som jag tycker om er med. Tack för att ni förgyller alla mina dagar. KÄRLEK! p.s det blir en lite mindre present med tanke på att jag inte vann en SPÄNN på bilbingon. fan.

28 augusti 2008 kl. 22:31  
Anonymous Anonym sa...

Du är såååååå duktig! Håll tummarna för att Julia e piggare imorrn! Slängpussar till Maxen säger hon ;-)

29 augusti 2008 kl. 20:22  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida