torsdag 10 juli 2008

Ja, fy tusan vad jag är bra.

Jag är riktigt bra. Ja, det är jag. Jag är faktiskt grym. Åt fanders med jante, jag är FANTASTISKT bra. För två veckor sedan vände jag upp och ned på min sötsaksstyrda tillvaro och bestämde mig, en gång för alla. Det fick vara nog. Bortsett från en mjukglass förra helgen i Furuvik har jag inte så mycket som kommit i närheten av godis, snacks, kakor, glass eller något annat som man kan fuska sig till att äta genom att påstå att det är helt ok, trots att det är samma skit egentligen, men med ett annat namn. Jag joggar varannan dag och promenerar i övrigt var jag än ska, såvida det inte regnar då förstås. Ingen vill väl dränka sin son. Jag kommer hålla det här. För tillfället har jag tillräckligt med självdisciplin för att grejja det alldeles utmärkt. Den ni.

36 timmar har passerat och ännu ingen bröddöd så långt ögat kan se. Sitter jag säkert nu?

6 kommentarer:

Blogger Sandra Li sa...

L du är fantastiskt duktig! Själv går man förbi Tax Freen i snitt sex gånger om dagen. Är det inte lite överkurs att låta bli det go´da då?! Nej, jag vet det är det inte. Men ändå!

11 juli 2008 kl. 20:07  
Anonymous Anonym sa...

Ja, du är grym! Du borde få ett diplom, faktiskt.

11 juli 2008 kl. 20:40  
Anonymous Anonym sa...

MKT MKT MKT duktig tjej!!!!!
Jag har ju oxå slutat med ostbågar och smågodis och hoppas på ngt gram mindre! Har ju hört att "om du ammar rasar du i vikt" ÖHHHHH NEJ inte för mig iaf....
Hoppas ni kommer att ha det jättebra så får vi ta och ses när ni kommer hem! Mazza kramar från oss!

11 juli 2008 kl. 21:32  
Blogger Teresa sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas du har det jättebra med tjusiga, roliga presenter!

(Själv åt jag ostbågar i går, så det går inte så värst bra med sockerslutandet, men det kanske kommer. Jag ska sluta. Snart.)

13 juli 2008 kl. 11:35  
Anonymous Anonym sa...

Grattis på födelsedagen sötnos!
KRAMAR!!

13 juli 2008 kl. 11:59  
Anonymous Anonym sa...

Heej sötaste finaste! Och GRATTIS på födelsedagen!!! Hoppas du får en fantastisk dag med solsken och presenter. Vi får fira dig när jag är tillbaka i staden.

Nu ska jag till min farfar och ikväll ska jag få gå ut och skaka mina lurviga!

Hörs snart på riktigt!
Pussssss!

13 juli 2008 kl. 12:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida