söndag 13 juli 2008

Inte en dag som alla andra.

Nej, det är det inte. Idag är det min dag. MIN födelsedag. Imorse fick jag duscha länge, länge, länge, vilket för mig är den bästa presenten av dem alla. Jag fick även skita i fred, vilket inte heller går av för hackor. Därefter åkte jag, pappa P och min egen far för att handla mat till grillning ikväll. För er som inte vet det befinner jag mig i norrland sedan i fredags kväll. Jag har hunnit fira med sys och hennes familj och idag får jag fira med mina guldpojkar, pappa P och Maxen. Jag får fira med min älskade mor och far. Dessutom får jag fira med farmor. Det kan knappast bli bättre. Nu är maten snart på gång och rödvinet står och väntar på mig.

Tack för alla sms och övriga gratulationer. Ni är guld som minns (eller har upptäckt genom Facebook. HA) att jag fyller 23 idag.

PS. Bella. Jag visste att du skulle vara den första att få min mobil att plinga till inatt. Det rådde inga tvivel. Jag är mer än nöjd över att ha rätt. Du är, genom ur och skur, en fantastisk vän och min oerhört engagerade bundsförvant. DS.

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tack för de orden. Såklart att jag är din bundsförvant, och likaså är du min vapendragare! Jag sitter här och småler och tänker på det du berättade tidigare. Är så djup hedrad.

13 juli 2008 kl. 20:22  
Anonymous Anonym sa...

Hip hip hurra på din födelsedag!!!!
Massa kramar

13 juli 2008 kl. 20:50  
Blogger Katrina sa...

Oj har du gått o fyllt år o inte sagt till! :) Grattis!!

13 juli 2008 kl. 21:03  
Anonymous Anonym sa...

Grattis! Hade ingen aning om att du fyllde =)... hoppas du får en underbar dag!!! Jag får bjuda dig på försenad födelsdedagsfika sen när du kommer hem, eller hälsosam promenad... du får välja :P
kram!

13 juli 2008 kl. 21:13  
Blogger Lena sa...

Tack allihopa!

Lina: Det ser jag fram emot. Kanske både och vore en bra idé? ;)

13 juli 2008 kl. 21:24  
Blogger Teresa sa...

Facebook är bra grejer, det. ;)

14 juli 2008 kl. 15:53  
Anonymous Anonym sa...

Du har blivit utmanad i min blogg! kram

14 juli 2008 kl. 19:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida