tisdag 26 augusti 2008

Psykhus X 2

Jodå, jag verkar vara Boreliafri än så länge. Är röd som attan, men mår prima i övrigt. Tydligen kan det ta upp till två veckor innan det utvecklar sig, så jag lär gå i hypokondritankar ett bra tag till.

Dagen idag inledde vi med att promenera till Barnsjukhuset på Ackis. Vi är där ungefär varannan vecka nu för Maxens nacke, vilket känns helt ok. Jag är tacksam över att vi kan påverka det. Och jag är glad över att vi får hjälp. Idag fick vi dessutom en diagnos på latin som jag hade glömt bort innan läkaren ens hunnit avsluta ordet. Tack doktorn. Därefter tog vi en runda på stan innan vi begav oss till LL för att hälsa på. Kul att träffa jobbarkompisarna. Maxen charmade varenda kotte. Såklart. Efter att ha prommat hemåt igen, åkte hela familjen Bodén/Kihlén till IKEA för att inhandla en digitalvåg. Nu kan både jag och pappa P hålla koll på nedåtgången, som vi båda satsar stenhårt på att genomföra.


Idag testade vi barnstolen igen. Det fungerar alla tiders. Maxen sitter alldeles utmärkt i den och håller balansen åt alla håll utan problem. Toppen!

Imorgon ska vi umgås med AnnSofie, Helena och gänget och därefter satsar vi på qualitytime med Sandra. Sov sött gott folk.

2 kommentarer:

Blogger Katrina sa...

Oh, är du tillbaka nu! :) Vet du om nån som vill ha katt?

27 augusti 2008 kl. 16:22  
Blogger Teresa sa...

Alltså, jag FATTAR inte ... Hur lyckas jag alltid missa er när ni är på Lutis?

27 augusti 2008 kl. 17:18  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida