fredag 18 juli 2008

Long time, no update.


Tyvärr har det blivit dåligt med inlägg den senaste veckan. Internet här uppe i norr fungerar inte helt optimalt. Idag har vi äntligen fått ordning på tekniken och förhoppningsvis fortsätter det så.

Sys och Gustaf har varit här i Sollefteå i några dagar. Jättekul! Gustaf rusar runt som en virvelvind i huset. Charmigt, men jag vet vad jag har att vänta.

I måndags åt jag middag (på stans inneställe, Pizzeria Remsle) med några gamla jobbarkompisar och idag har jag, mamma och Maxen varit i stan och ätit tacobuffé. Jag har joggat en hel del och håller mig i från allt vad godsaker heter. Heja mig.

Vad som händer framöver återstår att se. Nu bör jag gå och natta min son som för tillfället är trött som bara attan.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Yeah, Pizzeria Remsle! Vill ha nu!!! Kram och hälsa hela familjen!

18 juli 2008 kl. 22:41  
Anonymous Anonym sa...

Heej skrutt! När kommer du tillbaka??! Jag åker tillbaka i morgon bitti och sen kommer jag vara i U-a, för alltid... :) Så en grej som jag kan se i din framtidskula är lite häng med mig iaf. Så du vet.
Puss!!!

20 juli 2008 kl. 16:48  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida