måndag 25 augusti 2008

Maxens return.

Jodå, nu är vi tillbaka. Semestertider har medfört att datorn legat på hyllan och bloggen på is. Ganska sunt. Och ganska skönt. Nu är vi här igen. Lite mer utvilade, lite större (både jag och Maxen) och många härliga äventyr rikare. Sommarens foton skulle räcka till att tapetsera hela vår lägenhet, men här kommer ett urplock från semestermånaden som passerat.

Mormor och morfar på besök.


Jag med Max och Julia.

Liam och Max.


Max skrattar tills han kiknar...

...och är djupt koncentrerad när han testkör sin nya Bobby car.

Med kusin Gustaf.

Picknick i Stadsparken.

Tar ett svalkande dopp.

Fullsmetad strand i Tylösand.

Jag, Anna och Sven i Lund.
Matpaus på stranden.

Pappa P och Max i Skanör.

Maxen på besök hos Johnny och Erika i Halmstad.

Jag och P påväg med motorcykeln.

Picasso hos farmorsmor och farmorsfar på Gräsö.
Ja, fy fasen vilken kanonsommar vi haft. Vi har hunnit med så otroligt mycket, trots att det känns som att det var igår sommaren började.
Jag upptäckte dock en fästing i mitt knäveck idag, som P lyckades knippsa bort efter att jag sprungit runt i lägenheten och skrikit som en stucken gris i fem minuter. Antar att den ärade mig sitt besök redan i söndags då vi var på surströmmingskalas. Nu är jag livrädd att jag har fått Borelia. Ja, det jag går till mötes känns nästan värre än att invänta bröddöden faktiskt.
Hur som helst, det finns mycket att berätta. Jag återkommer imorgon.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Welcome back! :)

Höstmys med the och skitsnack, det ska du och jag göra nån dag. Spontant!

Tack själv för senast söta du!
Puss

26 augusti 2008 kl. 09:13  
Anonymous Anonym sa...

Hej! kul att du börjat skriva igen! =). Mår du och maxen bättre nu? ska i med på onsdag? vad kul! =).... kram!

26 augusti 2008 kl. 11:19  
Anonymous Anonym sa...

tack för att ni förgyllde min annars dystra dag med fantastiska bilder! Nu ska jag snart hämta Lilleman på dagis! PUSS

26 augusti 2008 kl. 14:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida