måndag 28 april 2008

Tuttkörd.

Det fanns en hel del jag hade tänkt skriva idag, men nu orkar jag helt enkelt inte. Max äter hela tiden just nu. Och då menar jag HELA tiden. P underhåller honom i några minuter nu. Har precis avslutat ett entimmeslång maratonsugande. Det var inte det första idag.

Men jag har en fråga: Varför är alkisarna på Vaksala torg alltid så röda i ansiktet? Är det något som beror på alkoholen i sig, eller är det helt enkelt bara för att de sitter ute i solen och super hela dagarna? Tacksam för svar.

Nu ska jag återgå till tuttandet. Sov gott. Om ni kan.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

oh lord, hva skjer a??? Jag minns dessa tillväxtperioder, fy vad jobbigt att bara vara mjölkko hela dagarna. Men förhoppningsvis leder det till mera mjölk, så han blir stor och stark! Jag längtar tills onsdag, hoppas han kopplar på ett leende till tant Bella då.
Pussar och kramar

28 april 2008 kl. 21:58  
Anonymous Anonym sa...

Nja alltså, de har stora och röda näsor oavsett väder. Har några års erfarenhet och tycker mig kunna urskilja dem på milslånga avstånd. Kram till dig och sötnosen!

29 april 2008 kl. 21:56  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida