måndag 14 april 2008

Alone again.

Igår lämnade mor och far oss och begav sig hem mot norrland igen. Känns lite småtrisst och ensamt nu när allt är som vanligt igen. P jobbar och jag och Maxen sysselsätter oss på egen hand med blöjbyten och matning. Men vi har haft en kanonhelg med promenader, shopping, matlagning, vin och besök från faster Anna och Sven samt Bella, Liam och Fredde.

Jag hann dock inte ha tråkigt speciellt länge. Imorse kl 11 kom Linnea och Sandra och hälsade på. Jättekul att ÄNTLIGEN få träffa Linnea igen! L lämnade oss vid 13:30, medan S blev kvar ända till 16:30, vilket jag och Maxen är glada för! Sandra diskade och bytte blöjor i sann housewifeanda, medan jag tog en dusch. Vi grejjade även en kladdkaka, som vi ska ta med på sminkpartyt imorgon hos Sophia. Sorry Sandro, men jag är ganska lycklig över att du är arbetslös. Nej, off I am. Maxen needs his milk.

1 kommentarer:

Blogger Sandra Li sa...

Sandro, trodde jag bara det var Maddis som kallade mig... Hm, tja det där med arbetslöshet är ju en definitionsfråga! Och baskemig om kladdis inte är den godaste vi smakat på länge. Och nej, jag ska inte glömma glassen. Lovar. Nästan. Tack för idag.

14 april 2008 kl. 21:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida