onsdag 16 april 2008

Mamas big boy.

Idag har vi en toppendag jag och Maxen. Jag känner mig nöjd och lycklig, solen skiner, Maxen myser i vagnen och vi har haft ett bra BVC-besök. Max hade gått upp jättemycket i vikt den här veckan också och väger nu hela 5145g.

Igår var vi hos Sophia där Marlene annordnade Mary Kaykalas. Jättetrevligt! Men att koncentrera sig på att smörja in och tvätta bort den ena krämen efter den andra, är svårare än vad man kan tro med en bebis som grymtar och skriker efter mat. Som tur var hade Sandra varit klok nog att ta med sig Helena, som fick pyssla om Max medan jag försökte hänga med i hudrengöringsdjungeln. Tyvärr innehåller hennes bröst dock ingen föda. Trots stök och bök slutade allt lyckligt och jag, Max och P stupade i säng vid elvatiden.

Nu väntar vi på att P ska komma hem från jobbet och äta pastasallad med oss. Tjong i ballongen.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

åh vad söt bild!! han blir så stooor, så fort!! nu får maxen braxen stanna lite i växten tycker jag!!

16 april 2008 kl. 21:36  
Blogger Katrina sa...

Fin liten pojke! :)

16 april 2008 kl. 21:47  
Anonymous Anonym sa...

han är söööt som socker, vill bara mumsa på honom... LÄgg upp MER bilder om du kan, så kul att se!!! sköt om er.pusss//jojjja

19 april 2008 kl. 15:37  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida