tisdag 15 april 2008

Bröllopsklänning fixad.

I söndags när jag och mammsen var på shoppingtur impulsköpte jag klänning till sys bröllop i juni. Tjock som jag är ser jag ut som en kossa (vilket jag ju också är) i det mesta. Men känner mig iallafall lite söt i den här.

Idag har Maxen och jag varit på långpromme. Nu försöker jag hinna koka lite pasta innan han börjar tjuta utifrån balkongen. Allt börjar liksom återgå till det normala igen. P jobbar, jag har börjat bädda sängen igen och tiden går, otroligt snabbt på nått sätt. Om några timmar bär det av till S igen. Mys mys.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Superfin klänning!!!
Och inga fler kommentarer om att du skulle se ut som en kossa, hur söta kossorna än må vara.
puss o kläm

15 april 2008 kl. 15:46  
Blogger Marlene sa...

Tack själv allra sötaste du! Och tack för att du tror på mig, det känns bra!

Vilken fiiin klänning oxå! Du får ta och mannekänga nästa gång jag kommer och hälsar på. Som jag tänker ska bli rätt snart om jag får bestämma. :)

Pussar i massor

16 april 2008 kl. 10:44  
Anonymous Anonym sa...

Jaa snart flyr vi björklinge :-)
Neej, dom tycker nog kanske inte de e så kul :-( Men nån dag kanske vi letar oss tillbaka hit å köper hus ist :-)
Underbart söt lilla Max är :-)
Kramar

16 april 2008 kl. 11:54  
Blogger Teresa sa...

Riktigt tjusig klännig alltså. :)

16 april 2008 kl. 17:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida