onsdag 9 april 2008

Maxen poserar i tidningen.

Sitter här i mina gamla icketjockisbyxor som jag fortfarande inte lyckats knäppa i midjan och väntar på att klockan ska bli 14:00, så att jag kan väcka Maxen, mata och sedan gå till BVC. Är lite nervös för att han inte ska ha gått upp i vikt tillräckligt. Han har inte varit speciellt sugen på att äta de senaste dagarna och inatt har han fastat. Men P försöker lugna mig. Det är ju ingen större katastrof om han skulle ha stått stilla.

Igår var det egentligen tänkt att jag och Max skulle hängt på P som skulle till Mehedeby för att byta till sommardäck, men Bella hade ett hål mellan 16 och 18 då hon skulle vidare på pubkväll, så vi valde att stanna hemma och äta middag med henne istället. Vid 18:30 kom Johanna och hälsade på. Maxen fick jättefina presenter, vi fikade och pratade goja.

Ikväll kommer Marlene hit. Ska bli skoj att se henne igen.

För er norrlänningar som är här inne då och då (typ mamma?), kan jag meddela att lillen poserade i Tidningen Ångermanland och ÖA igår (nog för att mamma redan vet det). Modellkarriären har redan satt igång.

Nej, nu ska kossan plocka fram sina spenar igen.

Ja, jag vet. Jag har dubbelhaka på alla kort numera. Kul att jag även hade dubbelhaka genom HELA inslaget som gjorde mig till TVkändis för en dag i måndags.

6 kommentarer:

Blogger Sophia sa...

Du. Dubbel haka = dubbel glädje. Eller nåt! Mys med Marre ikväll och så ses vi snart baby! Puss!

9 april 2008 kl. 15:08  
Blogger Teresa sa...

What? Är du TV-kändis?
Och jag är norrlänning! Fast jag har i och för sig inte tillgång till någon tidning, speciellt inte i Ångermanland. Men ... i alla fall. :)

9 april 2008 kl. 15:58  
Blogger Sandra Li sa...

Pussa Maxen från mig. Vi ses nästa vecka, och du, den där kladdkakan kanske man kan få receptet på? Jag kan baka så inihelvete tills nästa vecka.

9 april 2008 kl. 17:20  
Anonymous Anonym sa...

Vad fin han var i öa!! Men, jag saknade ju dig och Perra på bilden!! :) TACK för igår, så mysigt att komma och snusa lite. Ni är bäst! Pussar

9 april 2008 kl. 19:24  
Anonymous Anonym sa...

Please honey, lägg ut receptet på kakan, så kan jag brillera för syrran i helgen, är övertygad om att hon kommer älska den!
Puss

9 april 2008 kl. 21:19  
Blogger Marlene sa...

Tack för ikväll vännen! Ni är så mysiga och det är så skönt att hänga hos er! :)

Hoppas han inte håller dig vaken inatt...

Ses på tisdag om inte före!
Pussar i massor

9 april 2008 kl. 22:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida