söndag 6 april 2008

Bebbebloggens bekräftelse.

Jag har insett att denna blogg numera enbart innehåller bebissnack. Det är förstås inte speciellt konstigt. Innan Maxen kom till världen var min tanke att inte göra detta till någon slags bebisblogg. Nu har jag insett att det trots allt är ganska omöjligt att undvika. Take it or leave it. Max är världens finaste pojke. Jag är världens stoltaste mamma. Och det här är numera en väldigt bebisinspirerad blogg.

Något förutom Maxen som just nu gör mig väldigt lycklig är Jason Mraz låt "I'm yours". De övriga låtarna är sannerligen inte heller dåliga. För övrigt en BRA dag, trots det dåliga vädret.





5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

åh vad han är sockersöt. Puss på er allihopa

6 april 2008 kl. 12:34  
Blogger Teresa sa...

Jadu Lena. Jag avundas då verkligen inte att ni bara får sova tre timmar i sträck som mest ... Men vad gäller att det blir skrivet mycket om Max är ju inte så konstigt! Hallå, ni har ju precis fått barn! (Hallå, vad jag låter som om jag är fjorton när jag skrev "hallå" ...) Hur som helst, så länge jag slipper diskussionen om vilken färg bajset har så är jag nöjd. :)

6 april 2008 kl. 12:51  
Anonymous Anonym sa...

han är så fiiiiin...önska jag var hos er och fick mysa o snusa bebislukten.. pusssar/ jojja

6 april 2008 kl. 13:25  
Anonymous Anonym sa...

Han är så tjusig!
Skickade just sms till dej.
puss

7 april 2008 kl. 12:45  
Blogger Lena sa...

Jojja: vi längtar efter dig. Tänk, innan du hinner träffa Maxen har han nog blivit en stor grabb! KOM HEM TILL OSS SNART! MYCKET KÄRLEK

7 april 2008 kl. 16:34  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida