tisdag 1 april 2008

Me, myself and Max.

Ja, nu är det officiellt inte längre Me, myself and Umpen utan Me, myself and Max. Självklart kommer han alltid att vara lite av en Ump, speciellt för min far som nog aldrig kommer att lära sig att säga något annat. Inte heller Jonas och Sophia kommer att till hundra procent övergå till Max. Men det gör inget. Umpen kan bli hans oskrivna mellannamn. Det var den han skapades till. Den ska ha även till stor del förbli. Punkt.

Hemma hos familjen Bodén/Kihlén skiner solen för fullt. Max har precis somnat i vaggan tuttandes på sin rosa napp. Ångrar att jag inte lade honom i vagnen, så hade vi kunnat gå på en långpromme. Kanske ska jag ge mig på ett försök att flytta över honom. We'll see. För övrigt ser han ut som en regnbåge idag och skiner ikapp med solen.
Igår var Linda här och hälsade på. Det var mysigt. Fick en rejäl dos Lutisskvaller, vilket jag kan behöva mitt i min bebiskoma. Max var på sitt mysigaste humör och somnade gott i Lindas famn.
Ikväll ska jag, P och Max åka till Jonas och Sophia för att äta middag. MYS!
(Nedan: jag och Gustaf som var på besök i hegen)

7 kommentarer:

Blogger Marlene sa...

Nu börjar jag få lite abstinens... Måste få komma och mysa med er alla snart igen!
Hoppas ni har det super hos J och S!
Puss på dig sötnos!

1 april 2008 kl. 19:31  
Anonymous Anonym sa...

Åh vilken fin bild jag fick på mms idag. Ja, man blir toppenglad av detta väder. Vi har varit ute hela em,och liam har haft the time of his life tror jag. Han hade till och med grus i blöjan, trots överdragsbrallor. hur lyckas han med allt? Nu borde han vara toktrött, men istället håller han på att laga mat med kastrullerna i köket. Vi har tittat på hus idag, mkt intressant. Puss på dig.

1 april 2008 kl. 20:26  
Anonymous Anonym sa...

Nej, inte moster än. Men snart, snart :) Jag längtar så! Hur känns allt för dej, livet som mamma? Kram

1 april 2008 kl. 20:58  
Anonymous Anonym sa...

Och jag är glad att få komma över en stund! puss

2 april 2008 kl. 12:24  
Blogger Sophia sa...

Har gurkan samma tröja fast i större storlek och svartvitt?! ;) Tack för igår ängeln. Det var mys, mys, mys!

2 april 2008 kl. 14:34  
Blogger Sandra Li sa...

Finaste plinget i mobilen. Jattesnart ar jag hemma. Ska bli sa underbart att antligen fa halla i Umpeklumpen och snacka skit med hans mor.

2 april 2008 kl. 18:47  
Anonymous Anonym sa...

Ja, vet inte hur länge vi försökt styra upp den där dejten... haha.
Jag är borta hela helgen, åker till Falun, men nästa vecka kan jag ses.
Bestäm en dag du!
tjyss

2 april 2008 kl. 20:06  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida