måndag 7 april 2008

Maxen fyller 1 månad.


Jajemän, idag är Max en månad gammal. Tiden flyger iväg! Inte tycker jag att han har blivit mycket större, men det kanske mest beror på att jag ser honom varje dag och därför inte reflekterar över hur mycket han växer.

I lördags kom Sandra, Linnea och Helena äntligen hem från sin tre månader långa tripp i Asien! Sandra hann praktiskt taget inte mer än hem, förrän hon var här i söndags tillsammans med Sophia och pussade på Maxen. Jag är glad över att pepparkakan äntligen hittat hem igen! Vi har saknat henne mycket.

Även Pillan var här en sväng igår efter hon slutat jobba. Som den housewife jag numera är, bjöd jag på prima kladdkaka med nougat (Bellas förtjänst).

Idag har vi varit på familjerätten och bekräftat att P är pappa, om det nu skulle råda några oklarheter kring detta. Jag fick även skriva på att P ska ha delad vårdnad. Funderade ett tag på att låta bli. Jag menar, det är ju ganska fördelaktigt att vara ensam om att bestämma över Maxens framtid, men det gick inte hem hos den NUMERA riktiga fadern! En shoppingrunda i Gränby har vi också hunnit med.

Nu vankas det chili sin carne på Gröna gatan. För Max är det dock milk on the menu alldeles strax! Tjing.

2 kommentarer:

Blogger Sophia sa...

Jaja, två av tre som är söta är ju rätt ok ändå. Och du. Det är inte ok att inte svara i telefon va?! Hmpf. Nu ska jag gå till tvättstugan igen.

7 april 2008 kl. 19:49  
Anonymous Anonym sa...

Jag kan tänka mej det, även om det är svårt att föreställa sig.

Ja, jag saknar honom otroligt mycket. Och visst har vi tänkt komma till Uppsala snart, det gäller bara att pricka in när!

Grattis till lillkillen på 1-månaders dagen!

Kram

7 april 2008 kl. 21:56  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida