torsdag 3 april 2008

Viktigt vetande.

Idag är det exakt en vecka till mor och far kommer hit på besök. Max längtar som bara den. Och det gör jag och P också! Samtidigt vill jag inte att tiden ska gå alltför snabbt. Max är så otroligt mysig just nu! Visst vill jag att han ska växa upp till en stor grabb, men det får gärna dröja ett bra tag. Det gäller att njuta den här tiden, medan han fortfarande tycker om alla pussar och kramar som vi överöser honom med.

I tisdags var vi som sagt hos Sophia och Jonas på middag. Det var riktigt mysigt! Jag och Soffi snackade skit, medan P och Jonas mest lyssnade på gammal gubbmusik a la Bruce Springsteen. Max var pigg som en lärka och höll sig vaken från kl 15 till kl 23. Detta tog han igen dagen efter genom att sova nonstop från morgon till kväll. Därför missade han även att hela familjen Andersson/Sjödin var här på besök. Liam tyckte nog att Max var ganska tråkig och försökte väcka honom genom att dra av honom täcket och nypa honom i tårna! SÖTNOS! --------------------------------------->

Idag har Emma varit här och hälsat på i flera timmar. Jättekul att vi fick besök av henne! Max var extra nöjd och låg länge länge i hennes knä och filosoferade! Imorgon kommer vår tjockiskompis Helena hit på fika. Inte länge kvar till hennes krabat ska kläckas. Oj, vad vi längtar!

5 kommentarer:

Blogger Teresa sa...

Ja, Lena, jag tror att du har äventyr tillräckligt på hemmaplan just nu. Och sen så kan du ju alltid trösta dig med att du inte är alltför gammal när Max har blivit tillräckligt gammal för att hänga med på spännande världsupptäckarresor!
Allting är bra med mig, lite less över att jag inte har någon större chans att komma in på skola, men det löser sig nog. Får försöka igen nästa år annars (och då ska jag ha gjort högskoleprovet).
Och jag ser fram emot Rom!! Nästan för mycket. :)

3 april 2008 kl. 19:09  
Anonymous Anonym sa...

vi länktar också puss å kram momma å moffan

3 april 2008 kl. 19:40  
Anonymous Anonym sa...

Jag lyckades hitta in hit :) Tack för idag underbara ni!vi ses snart igen ! Puss & kram

3 april 2008 kl. 20:41  
Blogger Lena sa...

EMMA: Max är toknöjd efter ditt besök! Och jag med. PUSS

3 april 2008 kl. 21:20  
Blogger Sophia sa...

Filosoferandet har han nog efter mor sin och gubbmusikstilen kanske han också anammar tids nog eftersom P och J ju mer elle mindre tvingade på honom den. Det var mysigt att ni tog er tid och kom, det hoppas vi ni gör snart igen!
Nu ska jag nog snart sova faktiskt. Jag är sjukt trött. Imorgon kanske jag ska träffa Kristoffer. Ska bli roligt. Ringer strax och säger godnatt! PUss och kärlek.

4 april 2008 kl. 22:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida