måndag 11 februari 2008

Totalt tom.

Idag mår jag inte bra. Hela dagen har jag befunnit mig i töcken. Planlöst vandrande, med tankarna släpandes två steg efter. Jag är yr. Allt snurrar. Jag står i centrum och ser situationer, människor, platser cirkulera i en väldig hastighet runt mig. Jag drar in luft. Fyller lungorna med all kraft jag lyckas uppbåda. Men det är ändå inte tillräckligt. Jag vet inte om det är psykiskt eller fysiskt. Kanske är det både och. Eller ingetdera. Kanske är det av ren utmattning. Möjligtvis vet jag vad det handlar om. Eller så har jag ingen aning.


Jag är tacksam över den helg jag fått uppleva. Vi tre är fantastiska på alla sätt. Så olika. Så unika. Och samtidigt så enade.
J och B, jag älskar er båda.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

men hjärtat? Hur står det till egentligen? Önskar jag fick ge dig en stor kram! Snart får du åka hem till solle och bli ompysslad. Jag älskar dig med, och vet du vad? Vi är OSLAGBARA! Fin bild föresten! Vi rings imorgon. Jag finns här, alltid! pussar

11 februari 2008 kl. 22:02  
Anonymous Anonym sa...

Men Lena! Vad har hänt när jag läser din status update på FB? Hur mår du egentligen?
Kram från Teresa.

12 februari 2008 kl. 20:11  
Blogger Sandra Li sa...

KARLEK

13 februari 2008 kl. 15:22  
Anonymous Anonym sa...

blir jätte orolig när jag läser din blogg.. du msåte säga till om du vill prata eller behöver hjälp, spelar ingen roll vart jag än i världen är. tack för samtalet. Jag älskar dej med mitt blåbär, det du skrev var så vackert. puss pusss/jojjjjjja

15 februari 2008 kl. 21:24  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida