lördag 2 februari 2008

MAMMA!

Mamma är här. Hon kom igår vid lunchtid. Jag lagade Bellas sparris- och räkpaj och vi mös hela kvällen. Även pappa är här. Men han jobbar ju som vanligt och bor på hotell. Idag har vi varit på stan hela dagen, ätit lunch, fikat. Mamma har handlat söta kläder till Umpen och Gustaf. Jag själv har varit duktig och inte inhandlat ett skit pga köpstopp. Klapp på min axel.


Nu har vi nyss ätit god räk- och limepasta som P tillagat. Mammsen har sytt sängkläder till vaggan, som hon nu ska inreda. Imorgon skulle vi egentligen hälsa på Bella och lilleman, men de är förpestade av kräksjukan, så vi får nog tyvärr hålla oss på avstånd. Tråkigt. Mamma hade sett fram emot att träffa dem. Men det får bli en annan gång, inom en snar framtid. Istället åker vi nog till Sophia och hoppas på att hon har lite kaffe att bjuda på.

Tjing.

2 kommentarer:

Blogger Sophia sa...

Var är ni? Jag saknar er!

3 februari 2008 kl. 16:01  
Blogger Sophia sa...

Nu har jag tråkigt på jobbet så nu skulle jag behöva nåt att läsa, men har du bloggat F.P-style? Nej inte då. Suck.
Tack för igår iaf smulan.

5 februari 2008 kl. 11:22  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida