fredag 8 februari 2008

Lugnet efter stormen.

Stormen är utredd. Jag gav mig. Vi drog båda hem högsta vinsten, varandra.

Förutom detta omtumlande oväder som drog in, blev gårdagen en lyckad dag. Träffade Emma och Pernilla och umgicks med dem under eftermiddagen. Jag är glad att de fortfarande finns kvar i mitt liv, trots att jag inte längre håller till på jobbet särskilt ofta. Pernilla och jag har saker gemensamma, som vi båda ibland behöver ventilera. Vi har delat en hel del. Ibland hopp. Ofta förtvivlan. Jag är tacksam över ett förtroende.
Nedan: Jag (tjock som en bullkindad valross) och Pillan.


Idag har jag och Bella varit i stan, lunchat på Åhléns och lagt upp planer för helgen då vår efterlängtade nära vän Jojja äntligen kommer hit. Jag och P hämtar henne på Arlanda imorgon förmiddag. Sedan blir det tjejhelg för hela slanten. Vi tre tillsammans. Ett och ett halvt år sedan sist. ÄNTLIGEN.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh vad jag ser fram emot denna helg. Snacka om att det kommer att vara annorlund nu, men ändå, vi tre! Jag längtar. tusen pussar.

8 februari 2008 kl. 22:09  
Anonymous Anonym sa...

Du är klok du. Som få.

8 februari 2008 kl. 22:18  
Blogger Katrina sa...

Vad mysigt med tjejkväll. :) Vi hade mysigt hos mig igår också. 8 pers i mitt lilla rum. Kram

10 februari 2008 kl. 15:05  
Anonymous Anonym sa...

Åh. Jag menade inte att tigga sympatier ... Men tack! :)

10 februari 2008 kl. 21:00  
Blogger Sophia sa...

OK, nu vill jag ha update och bilder från helgen! Pööss.

11 februari 2008 kl. 13:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida