måndag 28 januari 2008

Idag är jag glad...

...att jag inte är P, eftersom han ligger döende i soffan med magsjuka och feberfrossa för tillfället.
...att jag i eftermiddags fick mysa med Bella på Unico, dricka kaffe och ta del av hennes studentbravader.
...att jag och P köpte en tavla (som vi egentligen inte hade råd med) i fredags, eftersom den är så fin och förgyller vårt vardagsrum.


...att jag nyligen upptäckte att säsong två av serien "I en annan del av Köping" börjar kl 20:30 den 3 februari.
...att Ia ringde och berättade att hon, Ylva och Tora kommer och fikar hos mig på onsdag.
...att jag har pastasallad kvar sedan igår, så att jag slipper laga mat enbart till mig själv vilket alla vet är jättetråkigt.
...att P går med på att vi ser filmen "Venus" ikväll, eftersom det är JAG som måste gå och hyra den.
...att jag hade pengar kvar på ett presentkort, så att jag kunde köpa några ursöta Umpenkläder idag på Lindex TROTS köpstopp.
...att jag fått låna Sophias senapsgula jacka, eftersom den är skön och stor, och jag faktiskt kan ha den utan att magen putar ut där under.
...att jag kan se fram emot MVC-besök, middag med tjockisarna och yoga imorgon.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

ja dom var jättesöta vi får se vad det blir i helgen puss å kram M.

28 januari 2008 kl. 18:16  
Anonymous Anonym sa...

Sicken fin tavla du köpt, och vilka fina kläder till Umpen! =)
Skönt att läsa att du fått låna en större jacka (som du faktiskt kan knäppa)!
Köp jordgubbar, leverpastej, broccoli och annat som innehåller mycket järn, så ska du se att du får bukt på järnvärdet och känner dej mycket piggare!
När ska vi ses?
Har du fått en nytt favvofik förresten? Svikit Linné för Unico... kanske en bra idé.
Puss

30 januari 2008 kl. 12:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida