onsdag 23 januari 2008

Mästerkatten Lena.

Yoga är faktiskt riktigt intressant. Igår tränade vi hårt på KATTEN. För er som inte har lika stenhård koll som oss tjockisar, så visar bilden här nedan hur man gör. Man skjuter rygg och gör bäckenbottenrullningar om vart annat. Kom ihåg det till den dagen ni ska föda barn. När jag står där och stånkar, kommer detta mantra att vara det enda som upptar mina tankebanor: "Katten! Jag måste göra katten!".

Avslappningen är också givande. Iallafall tills en deltagare somnar, börjar snarka och utsöndrar märkliga tjutljud genom näsan medan vi andra försöker gå in i yogisk sömn. HA! Sömntutor borde portas!

Idag läser jag att Heath Ledger är död. 28 år gammal. Han har en dotter. Matilda. 2 år. Hon kommer att växa upp utan pappa. Tragiskt.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hahaha, Herre min gud! läste din kommentar nu...
Som jag skrev så luktade lavendelsköljmedlet jättegott i flaskan, därför jag köpte det.
Förstår inte vad som hände sen, om det var den konstiga mixen med själva pulret, vad vet jag?!
Två saker vet jag iaf:
1. Du luktar inte karl
2. Du doftar ljuvligt ;)

23 januari 2008 kl. 18:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida