tisdag 22 januari 2008

Tekniktummen mitt i handen.

Jag försöker åstadkomma någon form av förändring i min blogg, men det går inge vidare. Jag är verkligen inte teknisk och det mesta hakar upp sig hela tiden. Jag blir arg och irriterad. Just nu kokar det i mig. Men jag försöker. Bättre än såhär blir det dock inte för dagen. Jag måste samla ny energi för att orka fortsätta någon gång... så småningom.

Torsten ligger vid mina fötter och väntar på att få gå ut. Kanske är han bajsnödig. Eller så vill han bara rulla i snön. Han längtar nog efter att få stöta på den där dalmatinertjejen han busade med igår.

I eftermiddag ska jag äta middag med Helena, Lina och Jenny. Därefter är det yoga för hela slanten.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej Lena, jag heter Anna, tror att vi har träffats nångång norröver, har gått via Issas blogg vidare till din. Jag tycker inte att du verkar ha tekniktummen mitt i handen, det var ju en riktigt häftig bakgrund!
//Anna

23 januari 2008 kl. 08:53  
Blogger Lena sa...

Hej Anna! Är det kanske du som är tillsammans med Mattias? Isåfall har vi setts, men det var länge sedan nu! :) Tack för dina snälla ord om min bakgrund! :) Kram Lena

23 januari 2008 kl. 18:52  
Anonymous Anonym sa...

T-man. Vilken tjej-tjusare. Torsten-tjejtjusare!

23 januari 2008 kl. 22:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida