lördag 10 november 2007

Det enda som fattas är brasan.

Jag är så glad att det är helg. Det är så skönt att ha P hemma. Och jag älskar Uppsala-vädret just nu. Iskallt, snö och strålande sol. Förutom att jag och P har shoppat i Gränby idag, har vi varit ute mycket och gått flera prommisar med Torsten. Underbart skönt. Och underbart kallt. Torsten njuter av att busa i snön och på en av våra promenader hade han även turen att få leka av sig ordentligt med en annan valp.



Man ska klä sig ordentligt.

Ikväll ska jag krypa ned framför tvn med tjocksockar, stickad tröja, varm filt och en kopp te, och inte röra mig ur fläcken på flera timmar. Imorgon ser jag fram emot fler promenader med T. En fika med Johanna B ska jag också hinna med. Sedan åker jag och P på kalas hos Liam som fyller 1 år och numera inte är så liten längre. Det här året har gått så otroligt snabbt. Det känns som att det var igår Liam var en liten liten försvarslös krabat, som jag var livrädd för att göra illa. Nu är han så stor. Och så duktig. Jag ser redan fram emot att fira hans 2årsdag. Hur mycket kommer han att ha lärt sig tills dess?

LÖRDAG: Stekt torsk med skagensås, citronsalt och potatis.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

vad härligt med riktig vinter här är det också kallt behöver du nya tjock sockar till jul puss mamma

11 november 2007 kl. 17:45  
Anonymous Anonym sa...

Haha, ja visst gör jag. Blev själv rädd då jag såg fotot! Tack själv för idag, det var verkligen en höjdare=) Hoppas kalaset för Liam var skoj och att tårtan smakade bra;) Puss!

11 november 2007 kl. 18:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida