fredag 23 februari 2007

M & D is back in town.

Efter att ha legat och kurerat mig har jag äntligen blivit näst intill helt frisk, bortsett från den hosta som aldrig verkar vilja släppa taget. Har jobbat hela veckan och haft fullt upp. Men idag är det äntligen fredag. Fredag med stort F eftersom något fantastiskt har hänt. Mor och far har kommit på besök och stannar ända fram till söndag kväll! Och oj vad underbart det är! Mötte upp dem idag efter att jag slutat arbeta vid 19:30. Fick kramar och kärlek innan vi gick vidare till ett litet hak bredvid deras hotell, för middag. Mat och vettiga samtal med vettiga människor kan göra susen för själen, det är en sak som är säker. Nu ser jag fram emot morgondagen då vi ska fortsätta umgås, äta gott och bara vara med varandra! Ingen mamma är som min mamma, ingen pappa är som min pappa och ingen syster är som min syster. Jag kan inte önska mig en bättre kombination av människor i mitt liv.
Imorgon är det shopping som är temat.
I'll tell you more later.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

mysigt ni verkar ha det=) alltid lika härligt att träffa familjen. ses! pyss

25 februari 2007 kl. 12:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida