tisdag 30 januari 2007

Totalt omotiverad.

En blogg-depression. Det är vad jag just nu går igenom. Och en djup sådan dessutom. Skrev en fantastiskt kreativ och omfattande post igår. Jag sprudlade av energi och nyskapande. När jag ett antal minuter senare ska publicera resultatet, så hänger sig datorn. PÅ RIKTIGT. Den dör. Totalt. Och allt jag producerat försvinner ut i tomma intet eller cyberspace eller vad fasen det nu är. Jag reagerade genom att skrika av ilska, dunka huvudet i dataskärmen och rusa ut ur rummet. Och nu är jag som sagt både blogg-deprimerad och helt omotiverad. Så mer än såhär tänker jag inte skriva just nu. Jag tänker istället lägga mig i sängen och vänta på att min fantasi någongång ska komma tillbaka...

Min barndomsvän Ullis har skapat magisk musik: www.myspace.com/ulrikaolund
Jag blir lite lyckligare.

2 kommentarer:

Blogger Sophia sa...

Lite kinky att du ska lägga dig i sängen och vänta på fantasin tycker jag nog! ;-) Inte i stil med att du vill bli tagen, men närapå! Nu går jag till jobbet och väntar på att du ska komma! Kram darling!

31 januari 2007 kl. 06:21  
Blogger Sandra Li sa...

Lena, it´s you and me somewhere inbetween. Garanterat blir det psyksnack i helgen. Ses på jobbet omänskligt tidigt

31 januari 2007 kl. 21:26  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida