torsdag 25 december 2008

Julfirande nr 1: hos fam. Kihlén.









3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

God jul vännen!
Roligt att se att ni verkar må så bra hela gänget!
Det va mycket roligt att läsa o se på din blog efterson jag varit helt begravd i plugg o inte har kunnat slappna av förrän nu. Skönt att få komma hem o ta en paus. Hoppas vi ses något, jag är ändå kvar i uppland till 7e jan tror jag. Stor kram!

25 december 2008 kl. 23:40  
Anonymous Anonym sa...

Fina bilder, så bra max står upp på knä.
Kul att ni kommer hem då! jag kommer hem dagen före nyår, vad har ni för planer då? sen är jag hemma till den 7 jan.
:P
kram//Lina

25 december 2008 kl. 23:43  
Anonymous Anonym sa...

Men vilken söt pepparkaksgubbe! Kram på er...

26 december 2008 kl. 21:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida