tisdag 23 december 2008

Dan före dopparedan.

Jag och Maxen var i stan idag för att fixa några saker som fattades. Vansinne. När jag försöker borra mig igenom folkvimlet med vagnen hör jag några intill mig diskutera: "Vem fan tar med sig sina barn ut för att julhandla?" Ja, det kan man fråga sig. Lena Bodén till exempel.


Ikväll har jag och pappa P firat dan före dopparedan med att äta sushi och dricka vin. Jag har även slagit in några sista julklappar, städat, lagat nubbesallad och kortat av ett silverskärp till julaftonens outfit. Nu ska jag packa och därefter sätter jag mig i soffan och kopplar av. Det kan behövas efter denna dag och inför vad som komma skall.

Sov gott vänner.

1 kommentarer:

Blogger Sandra Li sa...

God jul fina du. Måndag ser jag fram emot. Puss

24 december 2008 kl. 09:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida