söndag 21 december 2008

Julmys i Björklinge.

Härlig dubbelhaka Fredde. Den får du bjuda på! :)

Det lönar sig tydligen att vara konsekvent. Maxen lade sig slutligen till rätta nere i ena hörnet av spjälsängen och somnade utan så mycket som ett pip igår kväll. Inte förrän vid tiotiden imorse tyckte han att det var dax att vakna.

Idag har jag och grabbarna grus varit på besök hos Bella, Fredde och Liam. Vi har bakat julgodis, ätit tacos och haft det jättemysigt! M fick en jättefin julklapp också, som han är SÅ nöjd över! Tyvärr har jag inte varit så snabb med kameran den senaste tiden, men några bilder lyckades jag få till. Liam är dock omöjlig att få en bild av, eftersom han springer och gömmer sig så fort en kamera finns i sikte.

Nu har Maxen däckat till följd av utmattning och pappa P lagar storkok till M. Själv ska jag sätta mig framför TVn och slappa.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida