lördag 20 december 2008

HA! Där fick jag.

Jag är så korkad. Imorse när jag pratade med min mor och syster skröt jag över hur bra Maxen sover. Att han somnar varje kväll vid åtta och vaknar inte igen förrän vid nio på morgonen. Jag vet ju att man aldrig ALDRIG ska säga sådana saker! Det är som att gräva sin egen grav. Och mycket riktigt, ikväll är Maxen helkrånglig. Han somnade som vanligt vid åtta, men vaknade efter en kvart och nu ligger han i sin säng och vägrar somna om. I en och en halvtimme har han legat och bökat. Och javisst, natt är natt och därför ska han få ligga kvar i sin säng och ha skittråkigt. Men här sitter jag och pappa P och tycker att det är så jävla lagom kul att vara konsekventa.

Trots allt går det inte att tycka annat än att han är så förbaskat söt där han ligger och snattrar för sig själv.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida