torsdag 18 december 2008

Vackert.

Jag har precis sett "Bonde söker fru"/"Bonde söker make". Mina hormoner verkar spela mig ett spratt ikväll och jag gråter när Wille och Peter ger varandra en ynka puss. Så vackert, så vackert. När jag ringer till Sandra och hör vem hon har på besök i sin koja så gråter jag lite till. Så vackert, så vackert.

Ja, det är glädjetårarnas kväll ikväll.

Dagen idag har varit stressig till tusen, men nu kopplar jag som sagt äntligen av framför TVn. Imorgon ska jag och Maxen luncha med Sophia på LF och imorgon kväll kommer AS hit och tar ett glas vin med mig. När karlarna är borta gör vi bäst i att slå våra kloka huvuden ihop och göra något mysigt av situationen. Någon fler som har sin man ute på vift? Välkommen till GG i sådana fall!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Visst är det härligt med all kärlek i "Bonde söker fru/partner" :-)

Ja så tänkte jag med,att det var skönt att det iallafall kom nu så att hon förhoppningsvis är frisk till jul..

Kram!

18 december 2008 kl. 21:37  
Anonymous Anonym sa...

hej! jo jag hörde att de var rätt fullt då, typiskt mig att som vanligt missa allt :S.
Men de blir nog fler gånger hoppas jag. jag var förbi annsofie straxs efter ni alla hade gått i tisdags, hade låst ute mig själv och Jonas var i sthklm med nathaniel på julbord med hans jobb :P
kram

19 december 2008 kl. 11:06  
Anonymous Anonym sa...

Hej sötis!
Fick du mitt mess typ igår?! Jag åker iaf till skogen om 1,5 timme och kommer tillbaka typ 2:a. Är du här då??! Vill leka då. Vi hörs innan julafton!
Puss på dig
/M

19 december 2008 kl. 16:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida