fredag 19 december 2008

Lugnet sänker sig över GG.



Min lille goskit har knoppat in. Han sover sött med benen uppdragna under sig. Jag önskar att jag fick plats bredvid honom i spjälsängen.

Ann-Sofie och Elvira avbokade kvällens besök då pappa Thommy bestämt sig för att stanna hemma, så nu sitter jag ensam här på GG och slår in ytterligare några julklappar i min ensamhet. Pappa P är på julbord och blir nog borta ett bra tag. Jag måste medge att jag för tillfället njuter av ensamheten. Det är så tyst och lugnt här. Jag slipper kriga kring valet av TVprogram (tyvärr finns det inte mycket att se) och jag har datorn alldeles för mig själv. Vilken lyx!

Idag har jag och Maxen som sagt ätit lunch med Sophia på hennes jobb. Gott var det. OCH barnvänligt! Tummen upp för Länsförsäkringars restaurang! Därefter gick vi runt på stan med Bella och hjälpte henne att hitta julklappar. När vi väl var hemma igen kom Pernilla och Erik på en blixtvisit.

Nu ska jag ta mig en kopp te tror jag innan jag slår mig ned här och kollar in några websidor jag aldrig annars har tid att besöka.


1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ååååh vilken söt Max :-) Underbar bild med tomtedräkten på :-)

Ha haa ja man känner efter varje minut om man är illamående...hoppas innerligt att jag klarar mig..har ju inte direkt någon fobi för att kräkas men det är ju inte trevligt..
Hoppas ni får en superskön helg!
Kramar!

19 december 2008 kl. 23:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida