torsdag 25 december 2008

God jul!

Dan efter dopparedan. Familjen Kihlén består av riktiga sömntutor. Majoriteten av medlemmarna ligger fortfarande nedbäddade under sina täcken. Jag, pappa P och Maxen har redan varit vakna i två timmar.

Julaftonen var toppen! Maxen började dagen med att öppna julklapp i sängen. Fin julstrumpa med några leksaker var vad som fanns i. TACK MORMOR OCH MORFAR! Vi anlände till Mehedeby vid 10:30. Några timmar senare åt vi julmat. Sedan spelade vi spel, tittade på Kalle förstås och därefter öppnade vi julklappar. Och ojojoj, vad med julklappar vi fick! Maxen fick tavlor, lampa, massor av kläder, tallrikar, filt, gigantisk nalle, många leksaker och mycket annat. Vad jag och pappa P fick tänker jag inte ens gå in på, men av P fick jag en massagestol och den är helt fantastisk! Nu lovar jag att jag ska försöka slappna av i den lite oftare. Tack min älskade P! Du är faktiskt helt underbar ibland.
Vi avslutade kvällen med ännu mer spel.

Idag åker vi vidare norrut för att fira julen ytterligare med min familj. Åhh, vad jag längtar! Jag lägger ut bilder uppe i norr.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida