tisdag 16 september 2008

2 hål i väggen.

Fasen. Jag trodde att jag skulle ha något trevligare att delge er idag. Men icke. Tandläkarbesöket blev en mardröm. Jag som inte haft några hål på så många år. Graviditetssmåätandet har satt sina spår. 2 hål. Att fylla ut dem kommer att kosta mig nära 3000 riksdaler. Utgifterna hopar sig. SUCK. Jag ska aldrig mer slarva med tandtråd.

I övrigt hade vi en mysig höstdag i stan. Jag är oerhört avis på Pernillas mage. Den är så fin! Bara en fjärdedel av tjockistiden kvar nu.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Och vi längtar nog dubbelt upp! Jag är glad att jag får finnas hos dig i helgen, och slippa vara "själv" hemma med all sorg.
Liam vill alltid prata i telefon med dig sötnosen, men inte med fredde :)

KÄRLEK!

p.s du är min bästa.

17 september 2008 kl. 22:05  
Anonymous Anonym sa...

Attans, det är inte billigt med tandläkarbesök...


Trevlig helg.

19 september 2008 kl. 19:14  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida