måndag 15 september 2008

Not the best sunday.

Igår var ingen bra dag. Vi hade inbrott i bilen. Den nya stereon och diverse prylar. Puts väck. Jaja, efter ett långt surande har jag bestämt mig för att jag ska vara tacksam över vad jag har istället. Vi åkte till Mehedeby och surade lite mindre.

Idag har Maxen fått sitt 6månaders vaccin. Han är helt fantastisk min grabb. Skrattar sig igenom en lååång försening i väntrummet. Ler åt alla medväntande. Skrattar sig in i undersökningsrummet. Piper till en sekund under sticket och fortsätter sedan skratta. Väl ute ler han sig till sömns i vagnen. Jag kan inte annat än le med honom.

Efter en långpromme har vi haft en lugn kväll hemma. Med lite mera vin. Det är pappa Ps fel. Det var HAN som köpte baginboxen. Inte jag.

Imorgon ska Maxen följa med mig till tandläkaren. Därefter ska vi möta Pernilla och tillhörande tjockismage.

1 kommentarer:

Blogger Teresa sa...

Vilken härlig unge! Hur många sexmånaders småbarn skrattar sig igenom spruttagande? :)

16 september 2008 kl. 09:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida