lördag 13 september 2008

Kort update.

Ja, jäklar. Tiden tickar. Internet står inte högt på prioriteringslistan. Torsdagens lunch med Helena, Annsofie, Julia och Elvira var trevlig. Babysången på caféet likaså. Men 35 mammor och 35 ungar, som inte ens passerat året, innebar en hög ljudnivå och väl hemma igen kändes det som om jag just genomgått ett tvåtimmars stenhårt träningspass. Maxen njöt för fullt av sång och bus. Han blir som en ko på grönbete när det finns så många söta flickor att spana in.



Även fredagen spenderades tillsammans med Helena och Annsofie. Den här gången på IKEA. Stackars Elvira fick sitta som en packad sill i vagnen mellan hyllor och byråer. P och jag avslutade kvällen med shopping, vin och hemmagjord pizza. Hör och häpna, jag fuskade alltså med dieten. Jag tyckte att jag var värd att få fira mina tre veckor på svältningsgränsen, och det rejält!

Idag har jag varit ute och traskat fort som attan i en och en halv timme för att bli kvitt den förbannade pizzan. Skönt att promenera utan vagn för en gångs skull och med pop dunkande i lurarna. Även denna kväll avslutas dock med några glas vin. Är riktigt sugen på att åka hem till Sandra för lite kalas, men nej, jag ska ta mitt förnuft till fånga, stanna hemma, natta Maxen och se en film med pappa P.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida