lördag 6 september 2008

Lördagslugn.

Vad är det här för jäkla skitdag? Regnet har om inte öst, så åtminstone sipprat hela dagen. Var nyss påväg ut på en promenad, men vände i dörren när jag insåg att det regnade... fortfarande. Jaja, jag vet.. inget dåligt väder, bara dåliga.. jadajada. Men att frivilligt dränka sig (i annat än alkohol) en lördagkväll, tack men nej tack.

Idag har familjen Bodén/Kihlén varit en sväng till Sthlm. Vi hämtade nån steropryl som P haft på reparation. Måttligt roligt lördagsnöje. Men jag fick iallafall glida runt i storstaden en stund. Sedan har vi sett filmen "Jumper". Inte heller någon större hit. Men lika glad är jag för det. Nu tillbringar vi vår tid med att skratta åt Maxen som har en mängd lustiga saker för sig. Tänk att han kan vara så glad, och så energisk jämt. Min rackarunge.

Nämen trevligare än såhär blir det inte. Nu ska jag och Maxtax ta oss ett dop i baljan. Sedan ser jag fram emot att se "Ps. I love you". Bättre än "Jumper" måste den ju bara vara.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hallå vännen! Blev en långpromenad innan regnet nådde björklinge men sen har vi avbokat allt och hållt oss inne! Kram på dig!

6 september 2008 kl. 20:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida