söndag 6 juli 2008

Att strutta bland strutsar.

Har haft en heltrevlig helg i goda vänners lag, minst sagt. Igår var vi i Furuvik. Kände mig som barn på nytt där jag struttade runt och kvittrade samtidigt som jag beskådade den ena apan efter den andra. Krokodiler, kameler och leguaner. You name it. Jag har sett allt känns det som. P och Fredde snackar om Kålmården, men hallå?! FURUVIK är ju störthäftigt! Påväg hem åkte vi in hos Ps päron och fick lite mat.

Idag har vi sovit länge, tagit en tupplur här och där, jag har joggat och ikväll övertalade pappa P mig att se I AM LEGEND. Eller se och se, chicken som jag är satt jag och höll för både ögon och öron större delen av filmen. Inte riktigt min filmsmak skulle jag vilja påstå. Nästa gång får det bli något seriösare ELLER roligare.

Lägger ut lite bilder från familjeäventyret imorgon. Nu ska jag krypa ned med mina pojkar.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Meh, "I am Legend" är ju bra ju. Jag och Lina såg den på bio. Will Smith spelar väldigt bra i den filmen. Det tråkiga är att det har kommit så många liknande filmer (där ett virus slår ut människorna)

7 juli 2008 kl. 11:50  
Blogger Lena sa...

Link: Ja, Resident evil stuket är lite väl utjatat vid det här laget. Försöker kommentera era bilder, men jag begriper mig inte på hur man gör. Måste jag vara medlem för att göra det?

8 juli 2008 kl. 19:36  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida